Skip to main content

Liverpool Kehilangan Dua Khidmat Pemain Meskipun Menang Ke Atas Leicester

Liverpool menang selesa 3 - 0 ke atas Leicester awal pagi tadi. 


Jurgen Klopp mengesahkan bahawa Naby Keita mengalami kecederaan hamstring pada awal pagi tadi. 

Karier Keita di Liverpool sekali lagi terhenti sekaligus menghadkan masa permainan beliau di Liverpool, dan awal pagi tadi hanya sempat bermain 53 minit sebelum dikeluarkan akibat kecederaan dan digantikan dengan Neco William. 

Klopp mendedahkan pemain itu akan menjalani imbasan untuk mengetahui sejauh mana tahap kecederaannya dengan Liverpool kini berhadapan dengan jadual padat perlawanan. 

"Beliau merasai sesuatu pada otot hamstring dan tidak dapat meneruskan permainan, kalau tidak beliau akan kekal bermain".

Selain itu Klopp juga menyatakan bahawa Xherdan Shaqiri mengalami kecederaan otot ketika tugasan antarabangsa bersama Switzerland. 

Tambah Klopp :

"Shaq, sepengetahuan saya beliau mengalami masalah otot yang tidak disedari ketika bersama Switzerland".

"Pada mulanya beliau telah menjalani latihan bersama, sebelum itu kami memberikan beliau cuti dan kemudian menjalani sesi latihan namun tidak sepenuhnya".

"Namun beliau merasai sesuatu. Apabila kami menjalankan imbasan terhadap kecederaan beliau, didapati beliau telah mengalami kecederaan itu sejak 5 atau 6 hari yang lalu".

"Tiada siapa mengetahuinya, termasuk Shaq sendiri namun itulah yang berlaku dan beliau tidak dapat diturunkan buat masa sekarang".

ADMIN

Dua pemain kini berada dalam senarai kecederaan namun akan ada yang kembali berlatih dalam beberapa hari lagi. 

Sumber : Daily Mirror

Comments

  1. Ini yg terbaik setelah terdedah kelemahan terbesar beliau..upgrade sudut kelemahan beliau supaya tidak mendedahkan keseluruhan cara untuk menewaskan Liverpool,Robbo dgn matip pun dh mula dlm senarai kelemahan ketika benteng diasak seperti lwn brentford

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya.
    Nama saya Ayu Annisa Sudaryanti dari Jln Mampang Prapatan I Rt.6/6 Jaksel, Jakarta. Saya melihat komentar dari orang-orang yang sudah mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman Rika Anderson di facebook dan blog

    Saya memutuskan untuk mendaftar di bawah rekomendasi dan kesaksian mereka dari Ibu Nazeaf shehu dari Badung dan tinggal di Jakarta email: ameliahariyah1@gmail.com dan LEONY DORA dari Surabaya email: nyratyy@gmail.com hanya beberapa jam kemudian, saya mengkonfirmasi pinjaman pribadi saya di saya Rekening MAYBANK dengan jumlah total Rp650.000.000 yang saya minta.

    Ini adalah berita yang sangat bagus sekarang saya dapat membayar hutang saya, berinvestasi di peternakan saya dan biaya sekolah anak-anak saya. Saya menyarankan semua orang yang membutuhkan pinjaman asli tanpa takut untuk mengajukan melalui mereka

    Situs web: www.rikaandersonloancompany.com
    Email: support@rikaandersonloancompany.com
    rikaandersonloancompany@gmail.com
    www.wasap.my/+19295260086/RikaAndersonloancompany
    Saluran kantor/ Whatsapp: +1(929)526-0086

    Saya senang sekarang karena saya telah mendapatkan pinjaman yang saya minta. Saya berjanji ibu Rika juga membawa pelanggan serius yang membutuhkan pinjaman sehingga mereka bisa bahagia.

    Anda juga dapat menghubungi untuk informasi lebih lanjut di
    email: yuuu.annisa@gmail.com
    Negara: Indonesia
    Kota: Jakarta
    Jumlah: Rp650 Juta

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Bilakah Andy Robertson Dijangka Kembali Menjalani Latihan Pramusim Bersama Liverpool

Tiada mana mana pemain Liverpool yang mampu mencapai minit permainan Robbo pada 2020 / 2021 dengan mengharungi 64 penampilan keseluruhan bersama kelab dan negara. Ianya musim yang amat memenatkan buat semua pasukan berikutan pandemik yang melanda dunia ketika ini.  Namun Robertson kekal sebagai salah satu pemain utama Klopp musim lepas dengan melakukan 50 penampilan daripada 53 perlawanan Liverpool dengan jumlah minit perlawanan sebanyak 4319 minit.  Termasuk minit perlawanan yang dilaluinya bersama skuad Scotland yang berjumlah 1273 minit, secara keseluruhan Robbo bermain sebanyak 5592 minit perlawanan. Di usia 27 tahun, beliau tidak perlu dibebani dengan minit perlawanan yang begitu banyak jika mahu berada di tahap tertinggi kariernya menjelang usia 30 an.  Namun kekecewaan di Euro 2020 telah melanda pasukan Scotland apabila tersingkir awal dan ini bermakna Robertson akan mula menikmati cuti musim panas beliau sekarang ini.  Menurut The Athletics, pemain pasukan yang tidak terlibat d

Link Live Streaming : Liverpool FC vs Crystal Palace

Beberapa link live diperolehi untuk perlawanan terakhir EPL musim ini. https://www.mobisports.live/2021/05/premier-league-liverpool-vs-crystal.html?m=1 https://www.goforsports.net/2021/05/lfccry/ https://www.sportstrack.in/2021/05/epl-liv-vs-crystal.html ADMIN Selamat menonton. YNWA

Media | Kostas Tsimikas Hantar Balik Tiga Pemain Burnley Ke Turf Moor - Mendapat Tepukan Penonon

Liverpool mencatatkan kemenangan 2 - 0 ke atas Burnley dalam perlawanan sulung di Anfield yang penuh dengan penonton.  Dan Kostas Tsimikas juga mempamerkan persembahan yang memukau ketika perlawanan tersebut.  Sebelum itu Tsimikas juga memberikan peluang untuk Diogo Jota menjaringkan gol pertama buat Liverpool. Gol kedua pula dijaringkan oleh Sadio Mane, yang berpunca dari hantaran jauh Van Dijk yang dikawal baik oleh Harvey Elliot dengan lorongan buat Trent dan seterusnya Mane menyudahkan hantaran itu.  Burnley berusaha untuk mencari gol bagi membolehkan mereka bangkit semula, dan Tsimikas ketika itu mempamerkan ketenangan dan kepantasan dalam mengawal penguasaan bola.  Beliau berhadapan dengan Lowton, McNeil dan Jay Rodriguez ketika itu. Saksikan : ADMIN Boleh tahan. Well done Tsimikas. YNWA. Sumber : Planet Football